Gyógypedagógusként hivatásom, hogy segítsem a gyermekeket abban, hogy magabiztosan és örömmel léphessenek be az iskolai életbe. Iskolaérettségi felméréseim célja, hogy átfogó képet adjak a gyermek fejlődéséről – többek között a figyelem, emlékezet, finommotorika, beszéd, gondolkodás és szociális készségek területén.

A vizsgálatok játékos formában, biztonságos és támogató légkörben zajlanak, ahol a gyermek önmaga lehet.

A felmérés eredményei segítenek a szülőknek abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák meg az iskolakezdéssel kapcsolatban.

Hiszem, hogy minden gyermek más tempóban fejlődik – feladatom, hogy ezt a fejlődési utat megértéssel és szakmai tudással támogassam.

A felméréseken az alapvető képességeknek és készségeknek a feltérképezése történik:

  • Nagymozgások, mozgáskoordináció, egyensúlyérzék
  • Finommotorika, manuális készség, ceruzafogás
  • Megismerő tevékenységek, kognitív funkciók (érzékelés, észlelés, figyelem, emlékezet, gondolkodás)
  • Anyanyelvi terület: szókincs, kifejezőkészség
  • Szociális készségek: együttműködés, kapcsolatfelvétel
  • Feladattudat, feladattartás, koncentráció, kitartás

A felmérések a következő tesztekkel, felmérésekkel történnek:

  • Kulcsárné-féle komplex mozgásterápiás felmérés
  • figyelemtartóssági teszt
  • diszlexia-prevenciós teszt
  • Sindelar-teszt óvodáskorban és iskolakezdéskor
  • Sindelar- teszt iskoláskorban

A tesztek elvégzéséhez az előírt képzettséggel és tanfolyami végzettségekkel is rendelkezem.

A felmérés díja és időpont tekintetében, kérem, keressen fenti elérhetőségeim egyikén vagy pedig ide kattintva.