Gyógypedagógusként hivatásom, hogy segítsem a gyermekeket abban, hogy magabiztosan és örömmel léphessenek be az iskolai életbe. Iskolaérettségi felméréseim célja, hogy átfogó képet adjak a gyermek fejlődéséről – többek között a figyelem, emlékezet, finommotorika, beszéd, gondolkodás és szociális készségek területén.
A vizsgálatok játékos formában, biztonságos és támogató légkörben zajlanak, ahol a gyermek önmaga lehet.
A felmérés eredményei segítenek a szülőknek abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák meg az iskolakezdéssel kapcsolatban.
Hiszem, hogy minden gyermek más tempóban fejlődik – feladatom, hogy ezt a fejlődési utat megértéssel és szakmai tudással támogassam.
A felméréseken az alapvető képességeknek és készségeknek a feltérképezése történik:
- Nagymozgások, mozgáskoordináció, egyensúlyérzék
- Finommotorika, manuális készség, ceruzafogás
- Megismerő tevékenységek, kognitív funkciók (érzékelés, észlelés, figyelem, emlékezet, gondolkodás)
- Anyanyelvi terület: szókincs, kifejezőkészség
- Szociális készségek: együttműködés, kapcsolatfelvétel
- Feladattudat, feladattartás, koncentráció, kitartás
A felmérések a következő tesztekkel, felmérésekkel történnek:
- Kulcsárné-féle komplex mozgásterápiás felmérés
- figyelemtartóssági teszt
- diszlexia-prevenciós teszt
- Sindelar-teszt óvodáskorban és iskolakezdéskor
- Sindelar- teszt iskoláskorban
A tesztek elvégzéséhez az előírt képzettséggel és tanfolyami végzettségekkel is rendelkezem.
A felmérés díja és időpont tekintetében, kérem, keressen fenti elérhetőségeim egyikén vagy pedig ide kattintva.


